hoteli i korona

Spremni za dan posle

20 Januar 2021 | HOTELIJERSTVO

Virus COVID-19 zaustavio je svetsku ugostiteljsku industriju. Mnoge destinacije se polako pripremaju za otvaranje. Ovo su mali saveti kako da se spremite za goste!

Kako maksimalno iskoristiti period “zaključavanja” da biste se pripremili za oporavak turizma? Informisanje gostiju i motivisanje da rezervišu svoj boravak u vašem hotelu za novu sezonu zahteva dosta angažovanja.

Informisanje

Vaši gosti su se promenili. Politika otkazivanja, bezbednost i higijenski propisi hotela sada su važniji nego ikad. Ako klijenti ne mogu pronaći ove podatke na vašoj veb stranici, verovatno će potražiti druge hotele. Stoga je optimizovan veb sajt presudan. Dodajte COVID stranicu na svoju veb prezentaciju. Informacije koje ona treba da sadrži su: koje mere preduzima vaš hotel da bi se izbeglo širenje virusa (održavanje distance, upotreba zaštitnih maski, čišćenje…), pravila i ograničenja za različite delove objekta (restoran, bife sala, sobe, recepcija, bazeni…), politiku otkazivanja boravka za sve različite scenarije.

Marketing danas za rezervaciju nakon “dana posle”

Planirajte svoje resurse i usredsredite se na marketinške aktivnosti sa najvećim povratom ulaganja. To može uključivati fokus na društvene mreže, odnose sa medijima ili plaćene reklame. Napravite najbolji izbor, vodeći računa o tome na šta vaša ciljna publika najbolje reaguje. Fokusirajte se na svoju lokalnu zajednicu, jer su međunarodna putovanja, ipak, na dugom štapu. Kreirajte specijalne ponude i promocije za period oko školskih ili državnih praznika, ponudite kreativne pakete ili pružite nešto jedinstveno što će privući pažnju ljudi. Posebni porodični paketi koji uključuju zabavne aktivnosti ili mogućnost rezervisanja dnevnog boravka u hotelskim sobama – za one koji rade “od kuće”, a žele da promene okolinu, samo su neki od primera.

hoteli i korona

Upravljanje finansijama u nestabilnim vremenima

Vaš pristup finansijama tokom “zaključavanja” imaće ogroman uticaj na vrednost vašeg brenda tokom perioda oporavka. Pripremite se za promenu obrazaca potražnje. Sa manje ljudi koji putuju u inostranstvo, domaće tržište će dobiti na značaju. Još jedno od pravila je - vrednost ponude umesto popusta. Jednostavno smanjenje cena imaće samo ograničeni uticaj, jer je potražnja sveukupno niža. Umesto davanja velikih popusta, ponudite promocije sa dodatom vrednošću koje gostima obećavaju zabavan boravak i sjajna iskustva. Dalje - usvojite upravljanje ukupnim prihodima. Upravljanje prihodom više se ne odnosi samo na prihod od sobe – sada je vreme da se osvrnete na celokupni boravak gosta i pitanje kako ga optimizovati, kako biste povećali prihod i u drugim odeljenjima. To povećava potrošnju u vašoj kući i pruža vam više šansi da oduševite goste svojom neverovatnom uslugom.

Hrana i piće: pružanje najboljeg iskustva

Iako COVID ovo otežava, postoje kreativni načini da obradujete svoje goste, a sebi osigurate veći prihod u sektoru hrane i pića. Primenite nove operativne procedure koje su u skladu sa postojećim pravilima, a dodatno štite vaše osoblje i goste. Proučite smernice koje su objavile lokalne vlasti i pronađite načine za njihovu primenu koji neće preterano poremetiti vašu uslugu ili iskustvo gostiju. Sada je vreme da isprobate nove načine za povećanje prodaje. Udružite se sa lokalnim proizvođačima ili omogućite gostima da sami odaberu sastojke za ručak. Postoje i drugi kreativni načini. Razmislite o serviranju obroka na neobičnoj lokaciji – u predsedničkom apartmanu, terasi, spa centru ili u bašti. Uključite i druge pakete - spa dan sa zdravim obrokom. Možete biti kreativni - nebo je granica!

Ponudite mogućnosti beskontaktne prijave

Čekanje i gužve na recepciji hotela su poslednje što želite tokom pandemije. Mogućnost onlajn prijave poslate e-poštom pre dolaska rešava ovaj problem.

Promenite slike i video zapise

Možda ćete želeti da revidirate fotografije i video zapise koji se koriste na vašem sajtu. Fotografije i video snimci vašeg hotela sa prepunim bazenom ili restoranom mogu da uplaše potencijalne goste. Takođe možete razmotriti dodavanje informativnog video zapisa sa COVID smernicama vašeg hotela.

hoteli i korona
FOTOGRAFIJE PREUZETE SA:
WEB PREZENTACIJE - PIXABAY
Prethodni PostBackSledeći Post